Емил Караниколов: "Товарни превози" ще бъдат приватизирани до края на годината
С помощта на международните консултантски компании много повече инвеститори ще знаят какво продаваме, посочва шефът на Агенцията за приватизация
08:35 | 21.08.12 г. 10Препоръчан материал от партньор на investor.bg
![Емил Караниколов: "Товарни превози" ще бъдат приватизирани до края на годината](/media/files/resized/article/360x/d32/58f5cea0ec1c80b0212ba3bf1af72d32-0000139033-article3.jpg)
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
-
Как полезни трудови навици у децата се изграждат чрез игра
-
Вицепрезидентът на ЕЦБ е "лично" е загрижен за възхода на крайната десница
-
Възходящ импулс владее европейските борсови индекси въпреки политическата несигурност
-
Керемедчиев: След европейските избори се очаква промяна в политиката спрямо Украйна
-
Лорета Местър: Фед трябва да обяснява на обществеността по-ясно своите решения
-
Експерти: България е в политическо безвремие, пропуска икономически ползи
-
Русия има само една система С-500 и тя едва ли ще повлияе на хода на войната
-
Германският бизнес настоява за „ясна корекция на курса“ от Брюксел
-
Първи на Балканите: Тестват водороден автобус по улиците на София
-
Китай губи колективната си памет с изтриване на части от интернет
-
БФБ и Централният депозитар въвеждат платформа за заемане на финансови инструменти
-
Превръща ли се в нов „Дизелгейт“ скандалът с автомобилните тестове в Япония?
Специални проекти виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Възходящ импулс владее европейските борсови индекси въпреки политическата несигурност
-
Две сделки с акции на "Синтетика" формираха почти 80% от оборота на БФБ
-
S&P 500 се колебае слабо след рекордите от миналата седмица*
-
Първите преговори за преструктуриране на украински дълг приключват без сделка
4 -
Чуждите инвестиции у нас намаляват с над 62% към края на април
-
Капитализацията на листнатите в САЩ криптоминьори удари рекордните близо 23 млрд. долара
преди 11 години Лошото знаеш ли кое е? Че, доста от участниците в във форума на Инвестора, схващат схемите, НО нищо не може да се направи. Нужна е "критична маса" от такива, че да се промени нещо. То такива схеми винаги ще има, но когато развитието на държавата е в правилна посока, като цяло, те ще минат под чертата като статистическа грешка. ;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Схемата е една и съща вече толкова години . 1.Държавата абдикира от реалността и допържа фирми с щат * 3 или повече от необходимото , с мениджмънт политически оцветен докато каталяса съвсем и вече няма какво да се точи 2.Обикновено под натиск от вън или щото фирмата вече толкова е каталясала че вече едвам крета се приватизира 3.Идва удобната "инвеститорска" фирма която свършва работата на държавата : съкращава ненужните , преструктурира дълга , продава част от активите и лустроства компанията 4.Препродава я с 100 % печалба и по схемата разпределя благинката Колегата по-долу спомена Булгартабак . Преди време имаше интервю с Шулева та разказваше че като са правили сравнителен анализ на производителността на труда с сравнимо предприятие в Германия Булгартабак е бил с 30-пъти по ниска производителност . отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Ти да не си някой от участниците в търга? Сигурно притежаваш някоя по-сериозна транспортна компания с повече товарооборот от БДЖ. Защото ако си от участниците направо им предложи да ти я продадат с компенсаторки и готово. Изглеждаш ми като голям специалист в опитите по провалянето на първи, втори и трети опити за приватизация. Технологията едно нещо първо да го скапем и след това да си го купим евтино ни е добре известна. Но не винаги работи. Оказва се, че понякога "бизнесмените" така се престарават в скапването на нещото, че после като си го купят не могат да го възстановят. Какво да направим - такава ни е държавата, такива са ни политиците и ***, дето се мислят за бизнесмени и са твърдо убедени, че бизнеса е едно непрекъснато прецакване на всичко и всички и колкото повече неща си прецакал - толкова си по-велик. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Кой говори тука за креативност и развитие. Това което казваш, че е ценно малко ли е? Както се казва "не ми хвали стока, хвали ми пазар". "Инвеститора" ще врътне едни бързи парички и вероятно хич не мисли за обновяване. Пък и едва ли някой ще покаже план за развитие. Ако времето ме опровергае - чудесно! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години За реална приватизация през БФБ може да се мисли само за компании които са стабилно печеливши и имат мениджмънт, който може да представи 5-10 годишен план за развитие.Компании на които им предстои реаорганизация са трудни за борсова приватизация! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Стига с глупусти! Ако беше толкова голяма далавера, нямаше да се провали първият опит за приватизация! Ценното на Товарни превози е единствено пазарният му дял. Подвижният състав трябва да се смени и да се чака дълго време докато обновят цялата ЖП инфраструктура в България. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Не е нужно да я изчисляваш то се вижда да купуваш за 100млн. евро с печалбата за миналата година и пълни сметки за 50 млн. евро. А сега се вижда най-добре пазара я оценява два пъти повече. И съм сигурен в скоро време, че ще бъде препродадена на стойност най-малко пет пъти от цената на която е купена. Но какво съм тръгнал да обяснявам в България е така примери много като започнем с БТК... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години как я изчисли тая смешно ниска цена ? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Ще се получи като приватизацията на Булгартабак - криминална на смешно ниска цена... И лицето на снимката има голяма вина за това и се питам кой предложи този *** на тази длъжност. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 11 години Как може да не питате за приватизацията на БФБ!?!? :( отговор Сигнализирай за неуместен коментар